قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 19:00 | کد خبر : 917
سوژه ای در گرد و خاک خبری این روزها گم شد...

چهره فوق ویژه تراکتور-نساجی؛ سامورایی در مه!

محمدعباسزاده مهاجم سابق تراکتور روز جمعه در مقابل این تیم بازی خواهد کرد؛ خاطرات و وابستگی های تراکتور و عباس زاده فراتر از فوتبال است.

تراکتور,محمدعباسزاده,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تقابل های تیم های تراکتور_نساجی جذابیت های خاص خود را دارد. از  روابط خوب هواداران دو تیم تا بازیکنان مشترک که محمد عباس زاده یکی از برجسته ترین آنهاست.

بعد از اعلام عدم تمدید قرارداد محمد عباس زاده توسط باشگاه نساجی، هیچ تیمی تمایل به همکاری با وی را نداشت. این اتفاق او را به فکر خداحافظی از فوتبال انداخته بود. تا این کهک در آن مقطع مدیران تیم تراکتور با پیشنهاد عباس زاده ناامید را جذب کردند.

بعد از رونمایی باشگاه تراکتور  از محمد عباس زاده موج منفی در جامعه مجازی و هواداری تراکتور نسبت به این خبر ایجاد شد، انتقادات از این خرید بسیار گسترده بود.

محمد عباس زاده به سه بازی نیاز داشت تا اولین گل خود را به ثمر برساند. وی در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و ده دقیقه بعد با زدن اولین گل خود اولین برد فصل تراکتور را رقم زد.

 

محمد عباس زاده در تراکتور با عملکرد خوب خود بر همه انتقادات فائق آمد و بارها اعلام کرد تبریز خانه دوم وی است. .او در مصاحبه های خود بارها به روابط عاطفی خود با هواداران تراکتور اشاره داشت. این بازیکن مازندرانی برای تراکتور ۸۴ بازی انجام داد. وی در این ۸۴ بازی ۳۴ گل و ۲ پاس گل داد و سابقه به دست بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز دارد.

عباس زاده هنگام ورود به تبریز مغضوب تراکتوری ها بود ولی با سعی و تلاش خود به محبوب هواداران تراکتور تبدیل شد، حالا وی در قامت پیشکسوت مشترک تراکتور_نساجی در شهر خود به مصاف تراکتور خواهد رفت و این رویارویی برای عباس زاده و تراکتوری ها یاد آور خاطرات تلخ و شیرین گذشته خواهد بود.

کد خبر 917


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید