قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 00:01 | کد خبر : 918
آپدیت شبانه از وضعیت نیمکت تراکتور؛

جانشین خمس امشب نه، بعد از جلسه دو نفره فردا!

مالک باشگاه تراکتور فردا علاوه بر مراسم چهلم همسرش، یک جلسه مهم دیگر هم خواهد داشت.

تراکتور,پاکو خمس,بردیف,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، ظهر روز چهارشنبه، درست 24 ساعت بعد از اولین تمرین تراکتور بدون پاکو خمس که با حضور محمد نصرتی برگزار شده بود، از مذاکره محمدرضا زنوزی با قربان بردیف خبر دادیم؛ این اتفاق خیلی سریع رخ داد اما به نظر می رسد به همان سرعت هم به نتیجه ختم شود.

با توجه به ارتباط صمیمی زنوزی و قربان بردیف نظر، مالک باشگاه برای سرمربی‌گری قربان بردیف در تراکتور  مثبت است و طبق شنیده ها فردا یک جلسه بین طرفین برگزار خواهد شد؛ خروجی این جلسه برای تعیین سرمربی آینده تراکتور بسیار مهم است.

برخلاف برخی شایعات که بعد از ظهر امروز مطرح شد، جلسه ای مدیر تراکتور در مورد آن صحبت کرده بود، ربطی به انتخاب سرمربی نداشت و همه منتظر جلسه فردای زنوزی و بردیف هستند که مثل مراسم ختم همسر مالک تراکتور، قرار است برای مراسم چهلم آن مرحوم نیز حاضر شود. البته نتیجه این جلسه می تواند به هر تصمیمی منجر شود و باید منتظر خروجی آن بمانیم.

مراسم چهلم مالک تراکتور از ساعت 16 تا 18 فردا در تبریز برگزار خواهد شد.

شرایط فعلی تراکتور در حالی این گونه نامعلوم پیش می رود که این تیم کمتر از 48 ساعت دیگر باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود؛ تیمی که برای بقا تشنه تمام سه امتیازاتی است که در پیش دارد.

کد خبر 918


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید