قبل از خبر
1401/10/16 20:30 | 11136


محمد قنبری در خصوص درخشش خود در بازی با استقلال تهران، اظهار داشت:

تمامی بازیکنان در مقابل استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنان دوگل به‌ثمر برسانم. ما در این بازی علاوه بر کسب سه‌امتیار، فوتبال زیبا و چشم‌نوازی به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم تمامی فوتبال‌دوستان از تماشای بازی تراکتور مقابل استقلال لذت بردند.

 

وی با تأکید بر این‌که هواداران تراکتور خیلی قدرشناس هستند، افزود:

هواداران طی روزهای اخیر در فضای مجازی به من لطف داشتند و از نتیجه کسب شده در مقابل استقلال و بازی خوب بازیکنان تشکر می‌کردند.

 

قنبری با بیان این‌که پاکو خمز هم‌چون اکثر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، توضیح داد:

ایشان از روزی که سکان هدایت تراکتور را بر عهده گرفته، تیم ما هجومی‌تر شده است. پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاس‌کاری‌های متعدد همان بازی مورد علاقه بازیکنان است؛ چراکه این سبک، باعث ایجاد موقعیت‌‌های متعدد گلزنی می‌شود.

‌  

 

وی درباره بازی جام‌حذفی مقابل استقلال تهران، بیان کرد:

هم‌چون بازی اخیر، در جام حذفی نیز با تمام قوا برای شکست دادن استقلال تلاش خواهیم کرد. روز به روز با تاکتیک‌های مربی بیش‌تر آشنا می‌شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد. 

 

وینگر تراکتور در خصوص اهداف فوتبالی‌اش، گفت:

من هم مثل تمامی بازیکنان دوست دارم پیراهن تیم‌ملی را بر تن کنم و امیدوارم به این مهم دست یابم. 

 

قنبری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:
از آقای زنوزی، مالک باشگاه تشکر می‌کنم؛ چراکه در این شرایط اقتصادی با هزینه شخصی تیم‌داری می‌کند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای تیم فراهم کرده است. همچنین از آقای خمز و دستیارانش هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده‌اند. می‌خواهم بهتر از این ظاهر شوم. بازی با استقلال صددرصد توانایی من نبود، هنوز جوان هستم و خیلی اهداف بزرگی در سر دارم.

 

 

کد خبر 92


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید