قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/30 11:30 | کد خبر : 922
تقابلی با حس و حال انتقام، بقا و بلاتکلیفی...

تراکتور-نساجی؛ یادتان نرود بازی داریم!

تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته پر هیاهو و عجیب به قائمشهر سفر می کند تا مقابل یک حریف سرسخت قرار بگیرد؛ حریفی که انتقام و بقا دو انگیزه مهمش برای کسب سه امتیاز است.

تراکتور,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی میزبان تیم تراکتور است؛ نتیجه دیدار رفت سه بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسیده است و حالا تیم میزبان در شرایطی که سرخ پوشان هفته بسیار عجیبی را پشت سر گذاشتند با انگیزه انتقام و بقا به هر سه امتیاز کار چشم دوخته است.

دو تیم مجموعا از سری رقابت های لیگ برتر یازده بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن 5 برد برای تراکتور، 4 مساوی و ۲ برد برای نساجی بوده است.

دو تیم هر دو شرایط بدی را تجربه می کنند، تراکتور در سه بازی خانگی اخیرش 2 امتیاز کسب کرده و نساجی در رده آخر جدول رده بندی حضور دارد. نساجی با سرمربی جدید خود ساکت الهامی در قعرجدول برای بقا می جنگد‌ و تراکتور بدون سرمربی در رتبه چهارم جدول کور سوی امید برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می کند.

نساجی در پنج دیدار اخیر خود یک برد دو تساوی و دو شکست داشته و در این بازی ها 2 گل زده و 3 گل دریافت کرده است.

تراکتور از پنج دیدار اخر خود دو برد  دو تساوی و یک شکست داشته است. ۸ گل زده و ۷ گل خورده نشان از پرنوسان بودن خط دفاع و حمله این تیم دارد، به طوری که نمی توان به طور قطع در مورد آنها پیش از هر بازی نظر خاصی داد.

تیم نساجی در بازی آخر خود برابر سپاهان در اصفهان به مساوی ارزشمندی دست یافت. تراکتور هم در تبریز متحمل سنگین ترین شکست فصل از ذوب آهن (4-1) شد.

کد خبر 922


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید