قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/30 13:00 | کد خبر : 924
استعفا، ابقا، ارتقا، انتظار و دوباره احترام...

غیرعادی‌ترین مورد در تراکتور بعد از خمس!

مرور آن چه طی یک هفته اخیر برای مربی تراکتور رخ داده نشان می دهد که با اطمینان کامل می توان او را بلاتکلیف ترین چهره فوتبال ایران نامید.

تراکتور,پاکو خمس,محمد نصرتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، بعد از استعفای پاکو خمس نامی که بیش از همه شنیده ایم محمد نصرتی است. او درست دو روز بعد از استعفای احساسی اش، به عنوان جانشین خمس تیم را تمرین داد، سپس دوباره جدا شد اما بعد از منتفی شدن حضور قربان بردیف دوباره از این مربی برای حضور در تبریز دعوت به عمل آمد!

نصرتی که بعد از باخت ۴_۱ مقابل ذوب‌آهن طی یک مصاحبه  به هواداران تاخته بود خیلی زود فهمید که سوتی بزرگی داده است و ثانیه هایی بعد برای جبران اشتباهش با حالت گریان استعفای احساسی داد. 

اما در این بین، استعفای ناگهانی پاکو خمس از تیم، سبب شد تا مدیران باشگاه برای کاستن از تنش و جمع کردن تیم سراغ محمد نصرتی رفته و او را جانشین موقت مرد لالیگایی کنند. محمد نصرتی نیز با تردید فراوان پیشنهاد مدیران را پذیرفت و تیم را تمرین داد.

با این وجود بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه تراکتور بعد از حضور محمدرضا زنوزی در تبریز با استعفای نصرتی موافقت شده تا پرونده سرنوشت پیچیده او با دستور مالک باشگاه  بسته شود.

نقطه پایان ماجرا این جا هم نبود! بعد از این که پروژه قربان بردیف و تراکتور به بن بست خورد، سرخ پوشان بازهم سراغ نصرتی رفتند. مربی تراکتور شبانه با تماسی از سوی باشگاه مواجه شد که فردا در تمرین حضور یافته و همراه با تیم راهی قائمشهر شود. شاید خود نصرتی هم تصور چنین کلاف پیچیده ای را نمی کرد اما به هر حال موقعیت کنونی تراکتور و تصمیمات احساسی خود و او و مدیران باشگاه باعث شده تا مدافع سابق تیم ملی، فعلا بلاتکلیف ترین چهره فوتبال ایران نام بگیرد که حتی از یک ساعت بعدش هم مطمئن نیست.

کد خبر 924


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید