قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/30 15:00 | کد خبر : 927

دقیقی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال از علاقه خود به تراکتور و آذربایجان گفت.

تراکتور,سعید دقیقی,

به گزارش “ورزش آذریایجان”، پس از رفتن زود هنگام پاکو خمس، سعید دقیقی هم تبدیل به یکی از گزینه‌های جانشینی او شد. دقیقی سابقه توپ زدن برای تراکتور را دارد همچنین دقیقی به واسطه بازی در تراکتور و به ثمر رساندن گل اولین قهرمانی این تیم در فوتبال ایران جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران تراکتوری دارد.

اکنون دقیقی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مورد علاقه‌اش به آذربایجان و تراکتور چنین گفت:(( اسم نمی‌برم ولی این تیم‌ها بزرگ هستند. بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تبریز زندگی کردم و علاقه زیادی به مردم آذربایجان دارم و برای تیم تراکتور آرزوی موفقیت دارم که اولین قهرمانی آنها شاید با گل‌های من رقم خورد ولی تمرکزم روی کار خودمان است و کار حرفه‌ای می‌کنم.))

دقیقی در ادامه صحبت‌هایش در مورد انتخاب سرمربی خارجی از سمت مالکین باشگاه‌ها گفت:((دایره فوتبالی کشور ما به سمتی رفته که مرغ همسایه غاز است. آنهایی که از همه جا مانده‌اند به اینجا می‌آیند، برایشان تبلیغ می‌کنیم و بعد از ۱۰ بازی که نتیجه نمی‌گیرند، می‌روند و غصه می‌خوریم.))

وی با اشاره به سخت بودن تیم‌داری در شرایط داخلی گفت:((شرایط تیم ما سخت بوده و نسبت به داشته‌هایمان باید به تمام ارکان باشگاه شمس آذر خداقوت گفت. مرد می‌خواهد در این شرایط سخت تیم‌داری کند. ببینیم اصلا کسی می‌تواند در شرایط ما تحمل کند یا نه. برای همه تیم‌های بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنیم. هر جا که پیشنهاد دادند فکر می‌کنیم و مجموع کادر فنی و مدیریت ما به فکر پیشرفت هستیم.))

کد خبر 927


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید