قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/31 09:00 | کد خبر : 932
نصرتی: روحیه بچه ها خیلی خوب است

تراکتور همچنان برای کسب سهمیه می‌جنگد

محمد نصرتی پیش از بازی تراکتور-نساجی تاکید کرد که سرخ پوشان تقابلی سختی در پیش دارند.

محمد نصرتی,تراکتور,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور سال 1403 را با کسب 2 امتیاز از 3 بازی خانگی به پایان رساند. اعلام جدایی پاکو خمس و دستیارانش چالش بعدی تراکتوری ها طی روزهای اخیر بود. آنها بعد از کش و قوس های فراوان محمد نصرتی را به عنوان مربی موقت انتخاب و برای بازی با نساجی راهی قائمشهر شدند.

محمد نصرتی ضمن اشاره به سخت بودن بازی مقابل نساجی گفت: "در روز‌های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با نساجی هستیم."

او در مورد شرایط تیم نساجی در جدول لیگ گفت که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و ما می‌خواهیم برنده دیدار با نساجی باشیم، باید فاصله‌مان با جدول را کم کنیم و برای به دست آوردن سهمیه آسیایی نیاز به امتیاز تمام بازی‌های باقی مانده داریم.

مربی موقت تراکتور اشاره کرد که سخنان دیروز زنوزی پیش از تمرین در روحیه اعضای تیم تاثیر خوبی داشته است و بازیکنان در شرایط روحی خوبی قرار دارند.

نصرتی همچنین در مورد مصدومیت ها و محرومیت‌های بازی مقابل نساجی توضیح داد:" چند بازیکن مصدوم داریم که قبلا اعلام شده است و عارف آقاسی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت بقیه افراد تیم در آمادگی کامل هستند."

 

کد خبر 932


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید