قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/31 11:00 | کد خبر : 934
از ملاقات‌های خاص تا یک احتمال با پایان باز!

تراکتور-نساجی؛ این بازیِ خیلی ترسناک!

تراکتور در شرایطی به مصاف نساجی می رود که با در نظر گرفتن چند مورد بسیار مهم، این بازی می تواند اتفاقات ترسناکی به همراه داشته باشد.

تراکتور,نساجی ,لیگ برتر فوتبال ایران ,محمد نصرتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، سال 1403 برای تراکتور خیلی بد آغاز شد. دو مساوی و یک شکست 4-1 در سه بازی متوالی خانگی، این تیم را از یک مدعی قهرمانی به تیمی بحران زده تبدیل کرد که حالا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم قانع است. تراکتور در این میان قطع همکاری ناگهانی با پاکو خمس را هم تجربه کرد تا امروز با هدایت موقت محمد نصرتی به مصاف نساجی برود.

دیدار دو تیم در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:30 در قائمشهر آغاز خواهد شد.

بعد از نتایج اخیر تراکتور هجمه زیادی علیه برخی بازیکنان این تیم مبنی بر کم کاری ایجاد شد. محمدرضا زنوزی روز گذشته پیش از سفر به قائمشهر در کنار بازیکنان تیم حضور یافته و ضمن حمایت کامل از آنها وعده پاداش های خوبی را در صورت خروج کامل از شرایط فعلی داد.

تراکتور با تیمی بازی خواهد کرد که هدایتش را ساکت الهامی بر عهده دارد؛ ساکت هم رابطه خوبی با تراکتوری ها دارد و با توجه به شرایط خاص تیمش امروز به هر دری خواهد زد تا تیم سابقش را شکست دهد؛ نساجی در قعر جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ همه امتیازات خانگی اش را می خواهد. در کنار او محمدرضا عباس زاده، ستاره محبوب تراکتوری ها را خواهیم داشت. این که مهاجم محبوب تراکتوری ها با لباس نساجی به آنها گل می زند یا خیر یک پایان باز برای این بازی محسوب می شود و هیچ پیش بینی‌ای نمی توان در موردش انجام داد.

البته نوع بازی بازیکنان تراکتور در این بازی هم می تواند زیر ذره بین قرار بگیرد. بعضی از آنها که با اتهام کم کاری مواجه بودند، امروز فرصت جبران دارند البته همین جبران می تواند به اثبات برخی چیزها منجر شود اما قطعا شرایط فعلی تیم مهمتر از اثبات هر چیز دیگری است و البته وظیفه تحلیل و بررسی آن کار مدیریت باشگاه است.

کد خبر 934


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید