قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/31 14:00 | کد خبر : 937
عملیات احیا در شهر خسته کلید می خورد؟

تراکتور-نساجی؛ تیم ساکت این طور شکست می‌خورد!

تراکتور در بحرانی ترین شرایطش میهمان نساجی قعر جدولی خواهد بود؛ دیداری که برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد.

تراکتور,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور امروز از ساعت 16:30 مهمان نساجی قائمشهر است. تقابل با تیم آخر جدول شاید روی کاغذ برای هر تیمی آسان باشد اما نساجیِ دیدار امروز هیچ شباهتی به تیم آخر جدول ندارد و تراکتور قطعا کار بسیار دشواری در پیش دارد.

تیم خوب و ریشه دار نساجی به دلیل بد بسته شدن در اول فصل در منطقه سقوط قرار دارد و کار سختی برای بقا در لیگ دارد، از این رو چیزی برای از دست دادن ندارد.

تیم های ساکت الهامی معمولا سعی می کنند در درجه اول بازی تیم حریف را خراب کنند و به اصطلاح بازی را بکشند و غالبا با تفکرات بیشتر دفاعی روانه میدان می شوند.

نساجی امسال در دفاع بسیار ضعیف و پر اشتباه ظاهر شده. عمق دفاع آنها آسیب پذیر است و همچنین جلوی خط دفاعی آنها به خوبی پوشش داده نمی شود و در دفع ارسال ها نیز ضعیف عمل می کنند. میتوان از راه های گوناگون به نساجی ضربه زد و گل های فراوانی به ثمر رساند.

امید اصلی نساجی برای گل زدن، ضربات ایستگاهی و شروع مجدد هاست و هر از گاهی نیز از جناحین ارسال هایی انجام می دهند. با ساختار دفاعی منظم، صبر و دقت و تصاحب توپ های دوم به راحتی می توان نساجی را شکست داد و با دست پر به تبریز برگشت.

کد خبر 937


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید