قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/31 18:30 | کد خبر : 941

تراکتور با یک گل مغلوب نساجی شد تا تیم میزبان را بیش از پیش به بقا در لیگ برتر امیدوار کند.

تراکتور ,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف نساجی مازندران رفت و با یک گل از این تیم شکست خورد.

تراکتور که هفته گذشته 4-1 در تبریز به ذوب آهن باخته بود بعد از جدایی ناگهانی پاکو خمس، امروز با هدایت محمد نصرتی به مصاف نساجی رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شوت دیدنی امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه جریمه در دقیقه 24 به تیر دروازه نساجی خورد؛ این جدی ترین موقعیت تراکتور در نیمه اول بود. ضربه سر محمد عباس زاده در دقیقه 27 و موقعیت تک به تکی که حسین پورحمیدی در آخرین دقیقه وقت های تلف شده از او گرفت، مهمترین موقعیت های تیم میزبان در این نیمه بود.

دو تیم، نیمه دوم بازی را مثل 45 دقیقه نخست پرتحرک آغاز و چند موقعیت خطرناک در همان ابتدای کار روی دروازه هم ایجاد کردند. نساجی که رفته رفته نبض کار را در اختیار گرفته بود در دقیقه 63 صاحب یک ضربه پنالتی شد.

حسین پورحمیدی که برای دفع توپ از دروازه تراکتور خارج شده بود به جای توپ صورت محمد عباس زاده را مشت کرد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد؛ منصور باقری این پنالتی را در دقیقه 65 به گل اول میزبان تبدیل کرد.

تراکتور بعد از دریافت گل تلاش زیادی برای جبران کرد اما موفق به این کار نشد و نساجی توانست با کسب پیروزی در این دیدار خانگی یک پله در جدول صعود کرده و به بقا امیدوارتر شود. تراکتور هم تقریبا به طور کامل از کورس قهرمانی خداحافظی کرد.

کد خبر 941


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید