قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/31 21:00 | کد خبر : 944

آمار گلزنی ضعیف مهاجمان تراکتور کم کم به یک اتفاق غیرعادی تبدیل می شود و آزار دهنده است.

تراکتور,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور در چهار بازی اخیر خود با زدن تنها ۲ گل، نمایش ضعیفی در فاز تهاجمی داشته است. این تیم مهاجمان اسم و رسم داری را در ترکیب و روی نیمکت دارد اما هیچ کدام نای گلزنی ندارند!

در نقل و انتقالات تابستانی این فصل باشگاه تراکتور با مازاد اعلام کردن چند مهاجم از جمله محمد عباس زاده قصد تقویت خود را در این پست داشت؛  تقویتی که عملا به پاشنه آشیل تیم در فصل جاری تبدیل شد.

مهاجمینی که در مواقع حساس در بازی گم می شوند و هواداران و بازیسازهای تیم با ذره‌بین دنبالشان می گردند. ستاره هایی چون مهدی عبدی، ارسلان مطهری و امیرحسین حسین زاده که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارند در این فصل عملا به توریست های ترکیب تبدیل شده اند که فقط در زمین وقت می گذرانند و از وظیفه اصلی شان -گلزنی- کاملا غافل شده اند.

محمدعباسزاده مهاجم مازاد تراکتور در بازی امروز مقابل تراکتور با گرفتن یک پنالتی پایه ساز گل تیمش شد ولی مهاجمین تراکتور در این بازی در حسرت یک شوت بودند تا مشخص شود برنامه ریزی باشگاه برای تقویت خط حمله تاثیر کاملا معکوس داشته و به پروژه ای شکست خورده تبدیل شده است.

کد خبر 944


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید