قبل از خبر
1401/00/14 00:00
تراکتور پس از جبران دو گل خورده، در آخرین ثانیه بازی دروازه خود را در شلوغی محوطه جریمه توسط وحدت حنانوف بازشده دید‌.

تراکتور 2-3 پرسپولیس

تراکتور,پرسپولیس,

تراکتور در شرایطی در ورزشگاه بدون تماشاگر بنیان دیزل میزبان پرسپولیس بود که دقایقی قبل از بازی این تیم محمدرضا اخباری را به دلیل مصدومیت از دست داد و پرسپولیس نیز مجبور به ایجاد دو تغییر در ترکیبش با مصدومیت گولسیانی و میلاد سرلک شده بود.

بازی با دو موقعیت از سوی تراکتور آغاز شد و ریکاردو آلوز و رضا اسدی فرصت گلزنی داشتند، اما این پرسپولیس بود که روی شوت محمد عمری از پشت محوطه میزبان را غافلگیر کرد. اما این پایان ماجرا نبود و درخشش عمری ادامه پیدا کرد و این بازیکن جوان با به هم ریختن خط دفاعی تراکتور و یک پاس عرضی سبب گلزنی مهدی ترابی شد. پرسپولیس با این دو گل برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم این تراکتور بود که بازی بهتری ارائه کرد و آنقدر فشار آورد که در نهایت با سانتر رزاق‌پور و ضربه سر عباس‌زاده، دو بازیکن تعویضی‌شان، یکی از گل‌ها را جبران کردند.

در این نیمه پرسپولیس همچنان موقعیت خاصی ایجاد نکرد و در دقیقه ۸۳ داور در محوطه جریمه خطای رفیعی به روی عباس‌زاده را تشخیص داد و محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پرسپولیس پس از اینکه پیروزی خود را از دست رفته می‌دید، بیشتر حمله کرد اما در چند موقعیت خوب در تله آفساید مدافعان تراکتور گیر کرد. در آخرین موقعیت بازی در دقیقه ۵+۹۰، سروش رفیعی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و روی سانتری بلند پرسپولیس را صاحب موقعیت کرد و دو شوت بازیکنان این تیم توسط مدافعان بلوکه شد اما در یک رفت و برگشت، وحدت حنانوف با شوتی محکم دروازه تراکتور را باز کرد و شادی را به اردوی تیمش در تبریز آورد.

کد خبر 95


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید