قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/01 12:30 | کد خبر : 951

به دنبال نتایج بسیار ضعیف تراکتور در هفته های اخیر ، هر لحظه اخبار عجیبی حول این باشگاه به گوش می رسد.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش « ورزش آذربایجان » تیم تراکتور دیروز در قائمشهر مهمان نساجی بود و دومین باخت پیاپی خود را مقابل این تیم تجربه کرد. آغاز سال ۱۴۰۳ برای تراکتور اصلا خوش یمن نبوده و این تیم از ۱۲ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز توانسته جمع کند. تساوی مقابل سپاهان و آلومینیوم اراک و باخت های تلخ به ذوب آهن و نساجی تراکتور را از کورس قهرمانی و حتی کسب سهمیه نیز دور کرده است.

مجموع این اتفاقات و به دنبال آن برخی شایعات از درون تیم مبنی بر چنددستگی ها هواداران تراکتور را خشمگین تر از گذشته کرده و آنها شب گذشته به استقبال اعتراضی از کاروان تراکتور در فرودگاه تبریز رفتند. تعداد قابل توجه از هواداران تراکتور با سر دادن شعارهای اعتراضی نسبت به بازیکنان و  مدیریت تیم خشم خود را نسبت به وقایع اتفاقیه درون تیم محبوب خود ابراز کردند.

پس از این اتفاق ، آنچه از ساعات اولیه بامداد در محافل خصوصی برخی از بازیکنان تراکتور به گوش می رسد موردی عجیب است. برخی از آنها در محافل خصوصی خود ابراز کرده اند قصد جدایی از تراکتور را داشته و نمی خواهند در ادامه برای این تیم بازی کنند!

البته با توجه به عملکرد ضعیف و نه چندان قابل دفاع بازیکنان تراکتور در بازی های اخیر و بلبشوی انتخاب سرمربی جدید باشگاه ، قهر بازیکنان  چندان اهمیتی برای هواداران و اهالی فوتبال آذربایجان نداشته و آنچه در این موقعیت حساس مورد توجه است موجودیت تیم تراکتور و بازگشت غرور و شخصیت این نام است.

جالب تر این بود که بازیکنان تراکتور تا انتخاب سرمربی جدید باشگاه صبر کرده و پس از آن اگر تصمیمی قطعی و یا دفاعی از خود داشته اند آن را  به صورت عمومی و نه در محافل خصوصی اعلام می کردند تا اهالی فوتبال به حرفه ای بودن این بازیکنان پی ببرند.

کد خبر 951


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید