قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/01 13:00 | کد خبر : 952
300 کلمه در مورد آن چه باید از تراکتور بدانید...

فوری از تبریز؛ مشت و لگد و جلسه!

هواداران تراکتور از آغاز سال جدید تجربه ای همراه با خشم، یأس، ناامیدی، اندوه، تحقیر و... داشته اند که زندگی شان را تحت الشعاع قرار داده است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,محمد نصرتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هنوز اندوه از دست ‌دادن امتیازهای خانگی در هفته بیست و سوم لیگ خاموش نشده بود اما هواداران بازهم با امیدواری به تماشای بازی نساجی و تراکتور نشستند؛ آنها عاشق تیم شان هستند و فراز و فرودهای غیرعادی فعلی زندگی شان را بهم ریخته است.

با وجود اینکه محمد نصرتی سرمربی موقت تراکتور آمادگی روحی و جسمی کامل تیم را برای بازی مقابل نساجی اعلام کرده بود نتیجه بازی دیروز مقابل این تیم با برتری نساجی، تیم آخر جدول، تمام شد. شکست تراکتور نجاتی بود برای نساجی وجمعه نحس دیگری بود که گند زد به آخر هفته هوادارانی که دیگر شب و روز ندارند.

هواداران اما پس از شکست دیروز تراکتور مقابل یک تیم ته جدولی این وضعیت اسفناک را برنتابیدند. آنها با تجمع برابر فرودگاه تبریر برای رساندن صدای اعتراضشان به عوامل تیم نشان دادند که نسبت به این اوضاع بی‌تفاوت نخواهند بود.

قرار گرفتن ون حامل بازیکنان تراکتور، زیر مشت و لگد اگر چه اتفاق پسندیده‌ای از جهت حرفه‌ای نبود اما فوران خشم و تحقیری بود که این مدت تراکتوری‌ها تحمل کرده‌اند.

مسئولان و مدیران باشگاه که ادعای پرطرفدارترین تیم آسیا را کرده و فخر فروشی می کنند در چنین شرایطی پاسخی برای ناراحتی و پرسش‌های هواداران ندارند.

باشگاه تراکتور مبنی بر تشکیل جلسه فوق‌العاده هیأت مدیره در خصوص وضعیت تیم و اتخاذ تصمیمات لازم و همچنین انتخاب سرمربی برای روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه اطلاعیه‌ای منتشر کرده است. آیا این جلسه هم مثل جلسات قبلی نمادین و بی‌ثمر نخواهد بود و همه چیز به نظر مالک بستگی خواهد داشت؟

کد خبر 952


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید