قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/01 14:00 | کد خبر : 953

مس سونگون که در سال جدید بدون شکست بوده فردا در یک دیدار حساس میزبان نفت مسجد سلیمان است.

مس سونگون,لیگ دسته یک ,نفت مسجدسلیمان ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در یکی از دیدار های هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم مس سونگون و نفت مسجدسلیمان در تبریز از ساعت: ۱۷:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود که یک هفته پیش در همین ورزشگاه تراکتور 4-1 به ذوب آهن باخته بود.

نفت مسجدسلیمان با ۵۳ امتیاز از ۲۷ بازی در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای زنده نگه داشتن شانس صعود به لیگ برتر هر سه امتیاز بازی های پیش رو را احتیاج دارد.

مس سونگون هم با ۳۹ امتیاز از ۲۷ بازی در رده ششم جدول قراردارد. این تیم در سال 1403 روند خوبی داشته و هیچ شکستی متحمل نشده است. این نتایج خوب به صعود چند پله ای شاگردان علی اصغر کلانتری در جدول رده بندی انجامید و آنها برای بقا در جمع بالانشینان به پیروزی در بازی فردا می اندیشند.

دو تیم تا بحال فقط ی کبار مقابل هم بازی کرده اند -دیدار رفت این فصل - که نفت مسجد سلیمان توانست با نتیجه یک بر صفر مس سونگون را در مسجد سلیمان شکست دهد.

بزرگترین برد تیم مس سونگون در این فصل مقابل شاهین بندرعامری با نتیجه ۴_یک رقم خورده است و بدترین شکست فصل این تیم مقابل فجر سپاسی با نتیجه ۳_صفر بوده است.

بزرگترین برد تیم نفت مسجد سلیمان مقابل خوشه طلایی ساوه با نتیجه ۳_صفر بوده و بدترین شکست فصل این تیم با نتیجه ۲_یک برابر آریو اسلامشهر بوده است. هردو تیم در ۵ بازی اخیر خود ۳برد و ۲ تساوی کسب کردند و شکستی نداشتند

کد خبر 953


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید