قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/01 16:00 | کد خبر : 956

تراکتور بعد از شکست مقابل نساجی در شرایط بحرانی خود را حفظ کرد. در میان دریای بیانیه های پوشالی به نظر می رسد پروسه انتخاب سرمربی در تراکتور در مسیر دیگری در جریان است.

تراکتور,پاکو خمس,محمد نصرتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور بعد از جدایی خمس و حواشی مربوط به آن راهی قائمشهر شد و با هدایت محمد نصرتی 1-0 به نساجی، تیم آخر جدول باخت؛ این نتیجه حداقل یک تردید را کاملا از بین برد که مسیر محمد نصرتی دیگر کاملا از تراکتور جدا شده است. در چنین شرایطی هواداران کاملا در بلاتکلیفی به سر می برند؛ تیم محبوب آنها آخر هفته با ذوب آهن در جام حذفی و هفته بعد با استقلال در لیگ برتر بازی دارد.

مدیران تراکتور طی روزهای اخیر اظهارات ضد و نقیض زیادی در مورد شرایط تیم کرده اند؛ بیانیه های زیادی هم منتشر شده اما محتوای همه آنها هم نتوانست کمی از بار ابهام قضیه بکاهد که مسیر انتخاب سرمربی تراکتور الان دقیقا در چه سمتی است؟

البته همان طور که پیش از این نیز گفته بودیم بر اساس اطلاعاتی که از منابع نزدیک به باشگاه دریافت کرده ایم، فرایند انتخاب سرمربی مستقل تر از این همه هیاهو با نظارت محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه در جریان است و اولین جواب قطعی در این مورد را می توانیم بعد از توافق او با گزینه موردنظرش کسب کنیم. روند مذاکره با قربان بردیف هم به همین شکل پیش رفت. جالب اینجاست که باشگاه تراکتور بیانیه در مورد انتخاب سرمربی و محکوم کردن اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز را ادغام کرده است و دقایقی پیش در رسانه رسمی خود منتشر کرد.

کد خبر 956


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید