قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/01 21:00 | کد خبر : 958
پیش از دو تقابل حساس خانگی دیگر...

علامت سوال بزرگ در آستانه تمرین فردای تراکتور

دو بازی حساس تراکتور در تبریز و بلاتکلیفی کادرفنی تیم نگرانی بسیاری بین هواداران برانگیخته است.

تراکتور,ذوب آهن,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور در دو بازی پیش رو در تبریز به مصاف ذوب آهن و استقلال خواهد رفت. این تیم بعد از ناکامی در سه دیدار متوالی خانگی در قائمشهر هم به نساجی باخت تا با شرایطی غیرعادی به استقبال دو بازی خانگی دیگر برود.

تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی  به مصاف ذوب آهن و از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف صدرنشین لیگ استقلال خواهد رفت. دو دیداری که در حواشی مدیریتی و بلاتکلیفی کادرفنی  تیم گم شده اند و کمتر کسی در اندیشه آماده سازی تیم برای آنهاست.

تراکتور بعد از باخت سنگین خانگی(۴_۱)  مقابل ذوب آهن با استعفای ناگهانی مربی خود مواجه شد، آنها در بازی مقابل نساجی با مربیگری محمد نصرتی نیز (یک صفر) باختند، تا شائبه استعفای محمد نصرتی بعد از اتمام بازی قوت بگیرد. در این میان هواداران ناراضی تراکتور با حضور در فرودگاه  به استقبال تیمشان رفتند و به وضعیت تیم اعتراض کردند.

باشگاه صبح امروز از تشکیل جلسه برای انتخاب سرمربی جدید خبر داد اما خروجی جلسه گلایه مدیرعامل از هواداران و وعده برای روزهای آتی بود. در در چنین شرایطی تیم تراکتور فردا در حالی اردو آماده سازی تیم برای دیدار جام حذفی مقابل ذوب آهن را آغاز خواهد کرد که وضعیت کادرفنی تیم برای آغاز تمرینات مشخص نیست.

در شرایط مشابه  فصل بیستم لیگ برتر بعد از اخراج منصوریان سکان هدایت تراکتوری ها به کاپیتان این تیم مسعود شجاعی رسید، تا در ده بازی مسئولیت فنی تیم با وی باشد، با توجه به محبوبیت شجاعی در آن برهه مربیگری وی با حمایت هواداران مواجه بود ولی در مقطع کنونی با توجه به دلخوری بین هواداران و شجاع این اتفاق غیرممکن است. حال باید منتظر ماند و دید فردا تمرینات تراکتور  تحت هدایت چه کسی برگزار میشود و وضعیت تیم برای بازی مقابل ذوب آهن چطور خواهد بود.

کد خبر 958


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید