قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/02 10:00 | کد خبر : 960
بیانیه بازی با هوادار؟ دشمن و دوست گم شد

تراکتور رقیبش را اشتباه گرفته است!

در بررسی شرایط فعلی تراکتور، رابطه با هواداران اهمیت بسیار زیادی دارد. به نظر می رسد احترام و اعتماد در این زمینه بسیار کمرنگ شده است.

تراکتور,ذوب آهن,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، حواشی تیم تراکتور بعد از باخت به ذوب آهن شروع شد و بعد از استعفای کادرفنی و فوت یک هوادار حین این بازی به اوج خود رسید. این پایان ماجرا نبود و بعد از باخت خارج از خانه تراکتور مقابل نساجی، هواداران تراکتوری هنگام بازگشت تیم به تبریز در فرودگاه حاضر شده و به وضعیت تیم اعتراض کردند که حواشی بسیاری داشت.

باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه ای از اقدامات هواداران معترض در فرودگاه ابراز تاسف کرد. همچنین باشگاه افراد معترض در فرودگاه را وابسته به جریانات هدفمند منتصب دانسته و خبر پیگیری معاونت فرهنگی باشگاه برای شناسایی این افراد را اعلام کرد.

در مقابل بیانیه باشگاه علیه هواداران، آنها نیز از طریق فضای مجازی اقدام به انتشار بیانیه کردند. هواداران تراکتور در این بیانیه از استاندار استان آذربایجان‌شرقی، امام جمعه تبریز و مسئولین امنیتی استان درخواست کردند به وضعیت مشکوک تیم ورود کنند و پیگیر شک و شبه ۶ ساله در تیم باشند. همچنین آنها خواستار اخراج کلیه ارکان باشگاه و ریشه کن کردن کاملا موضوعاتی چون دلالی شدند.

این تراکتور است که از چنین جوی ضربه می خورد و همین شرایط شاید باعث از دست رفتن امیدهای کسب جواز لیگ قهرمانان شود. کم کاری مدیران تراکتور در جذب مربی جدید و اعتراضات هواداران به بازیکنان باعث از هم گسستگی تیم شده است، حال باید دید جنگ بیانیه ها به کجا ختم می شود؟ آن هم در باشگاهی که همین چند هفته پیش در ستایش همین هواداران، بیانیه تشکر و افتخار صادر کرده بود!

کد خبر 960


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید