قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/02 13:00 | کد خبر : 964
حقایق تلخی که علیزاده بیان کرد...

این جا ارومیه؛ کسی دلش به حال والیبال نمی‌سوزد

صحبت های روز گذشته سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نشان می دهد که اوضاع برای فصل جدید نگران کننده است.

والیبال شهرداری ارومیه ,عبدالرضا علیزاده ,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان "، عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه دیشب در یک گفت و گو در شبکه استانی آذربایجان غربی گفت: ((تا به این لحظه خبری از بستن تیم نیست و تمام بازیکنانی که تا به امروز ماندند و از تیم جدا نشدند به خاطر عرق و اعتبار والیبال ارومیه است. همچنین بازیکنانی هستند که دوست دارند برای فصل جدید پیراهن شهرداری ارومیه را بر تن کنند که آن هم به دلیل احترام و لطف ها به من است.))

اسطوره والیبال ارومیه در ادامه صحبت هایش صریحا گفت: ((تا به امروز هیچ ابلاغیه ای از طرف مدیرعامل باشگاه و حتی شورای شهر صادر نشده تا ما بتوانیم با بازیکنان مدنظر مذاکره کنیم و حتی با بازیکنان فصل گذشته قرارداد داخلی امضا کنیم.))

عبدالرضا علیزاده با مصاحبه‌ای که دیشب انجام داد آب پاکی را بر روی دستان عاشقان والیبال آذربایجان ریخت تا سیاست همان آش و کاسه هر سال در والیبال ارومیه تکرار شود. به نظر می رسد هدف شورا و شهرداری از تیمداری همچنان به نوعی رفع تکلیف است تا اینکه درخور شأن و منزلت پایتخت والیبال آسیا و پرطرفدارترین تیم ایران تیمی ببندند و برای قهرمانی بستر را فراهم کنند.

این اهمال کاری شورانشینان در حالی رقم می‌خورد که در زمان انتخابات بازار داغ وعده های جذاب در خصوص احیای تیم والیبال شهرداری ارومیه را شاهد بودیم.  ناگفته نماند فصل گذشته نیز،شورا و شهرداری ارومیه به بهانه بدهی خارجی در دقیقه نود و آن هم با وساطت و لابی گری استاندار آذربایجان غربی پا به عرصه تیمداری گذاشتند و تیم ضعیفی را روانه مسابقات لیگ برتر کردند تا بدهی بازیکنان و مربیان خارحی را تسویه کنند و برای فصل بعد(امسال)وعده بستن تیمی در حد قهرمانی داده بودند.

کد خبر 964


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید