قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/02 14:00 | کد خبر : 965
امسال این صفر پاک خواهد شد؟

وضعیت ورزش بانوان تبریز زیر ذره‌بین

گزارش علمکرد ارائه شده برای ورزش بانوان تبریز یک نکته مهم را به همراه دارد.

 اداره ورزش و جوانان تبریز ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز پیشرفت نسبتا قابل توجهی در اعداد و ارقام به چشم می خورد اما بستر برای حرکت رو به جلو همچنان فراهم است.

فعالیت‌ها و اقدامات ورزشی‌ای که به عنوان گزارش عملکرد در ورزش تبریز (1402-بخش بانوان) ارائه شده به شرح زیر است: 

افزایش تعداد فعالیت‌های ورزشی در سال ۱۴۰۲نسبت به سال ۱۴۰۱ از ۴۴۵ مورد به ۱۳۹۴ مورد، ۴۴مورد انتصاب نائب رئیسان بخش بانوان در هئیت‌های ورزشی، ۴۴۲مورد برگزاری همایش‌های همگانی، ۶۳۴ مورد برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخش بانوان، برنامه‌های خلاقانه و نوآوری شده به تعداد ۱۹۱ مورد و در نهایت رویدادهای ورزشی ویژه دختران با رویکرد استعدادیابی ۴۲ مورد و ۴۱ مورد اردو‌های ورزشی رقابتی گزارش شده است.

اما این اعداد و ارقام و حتی رتبه نخست در زمینه ارزیابی بانوان برای آذربایجان شرقی با وضعیت واقعی ورزش بانوان این استان در مقایسه با سایر استان‌ها هم‌خوانی ندارد.

در حالی که این استان یکی از کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی با معادن و منابع بی‌نظیر به شمار می‌رود چنین روندی در بخش فعالیت‌های ورزشی بانوان دور از انتظار است. خصوصا در بخش ورزش‌های تیمی نظیر فوتبال، فوتسال، والیبال و ... تیم‌داری در سطح لیگ عدد صفر را نشان می‌دهد. و استعدادهای جوان این استان به خدمت تیم‌های دیگر استان‌ها در می‌آیند.

کد خبر 965


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید