قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/03 11:00 | کد خبر : 973
از خارجی‌های بزرگ تا چند نام آشنای داخلی

انتخاب سرمربی تراکتور به روش رونالدینیویی!

تناقض در گفته های مدیران باشگاه تراکتور و گزینه های مختلفی داخلی و خارجی پروسه انتخاب سرمربی تراکتور را فرسایشی کرده است

تراکتور,یحیی گل محمدی,پاکو خمس,سعید دقیقی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از استعفای پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور مدیران این تیم با تشکیل کارگروه فنی برای جذب سرمربی جدید گزینه های مختلفی را بررسی کردند. همزمان با این پروسه در این حین در رسانه ها و فضای مجازی گزینه های خارجی و داخلی زیادی برای جانشینی خمس مطرح شد.

قبل از بازی تراکتور مقابل نساجی دو مدیر تیم تراکتور اظهارات متناقضی داشتند، هوشنگ نصیرزاده در مصاحبه خود با قطعیت از جذب مربی خارجی و حضور وی در هفته بعد خبر داد و سعید مظفری زاده سرپرست تیم خبر از مذاکره با گزینه های داخلی و خارجی داد.

با تعطیلی ناگهانی تمرینات روز یکشنبه‌ تیم رسانه ها از رونمایی سرمربی جدید در روز دوشنبه قبل از تمرین  خبر می دهند. در این بین گزینه های زیادی توسط مدیران و رسانه ها مطرح شده است؛ از گزینه های خارجی قربان بردیف و کریس کلمن به دلایلی حضورشان طبق اعلام باشگاه منتفی شد و دراگان اسکوچیچ منع فعالیت در ایران را دارد،در بین گزینه های داخلی شانس حضور یحیی گل محمدی ، رسول خطیبی و سعید دقیقی بیشتر از سایر گزینه ها خواهد بود.

با توجه به قرارداد سعید دقیقی با تیم شمس آذر، مدیران این تیم قزوینی خواهان مبلغ رضایت نامه بالایی هستند و باشگاه تراکتور هنوز نسبت به این اتفاق موضعی نگرفته است. رسول خطیبی سابقه مربیگری در کلیه تیم های استان را دارد و باتوجه به بدون تیم بودن شانس خوبی برای نشستن روی نیمکت تیم دارد اما تا الان حضورش در تراکتور تکذیب شده است.

در آخر یحیی گل محمدی مربی موفق فوتبال ایران که بعد از استعفا از تیم پرسپولیس  توسط فدراسیون ممنوع الفعالیت شد و چند تیم حین قرارداد با وی نتوانسته‌اند مجوز فعالیت برای وی دریافت کنند، ارتباط یحیی با تراکتور بستگی به شرایط رفع محرومیت دارد که یحیی و باشگاه تراکتور کار بسیار سختی برای رفع این مشکل خواهند داشت.

کد خبر 973


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید