قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/03 10:00 | کد خبر : 982

در لابلای تنش بی سابقه میان هواداران و باشگاه، دومین بیانیه هواداران دوباره ابهامات قبلی را که بی پاسخ ماند تکرار کرده است.

تراکتور ,محمدرضا زنوزی,

به گزارش « ورزش آذربایجان »، پس از اتفاقات فرودگاه تبریز و صدور بیانیه ای از سوی هیئت مدیره باشگاه تراکتور مبنی بر اظهار تأسف از اقدام هواداران و تهدید آنها به شکایت ، در برخی محافل هواداری از عملی شدن این تهدیدات سخن گفته می شود .

هواداران تراکتور در روز های گذشته بیانیه ای در پاسخ به بیانیه هیات مدیره باشگاه صادر کرده بودند و در آن از امام جمعه  تبریز و استاندار آذربایجان شرقی طلب امداد برای برچیدن بساط دست های پشت پرده و شایبه های وجود دلالی در سیستم مدیریتی اکنون باشگاه کردند. با وجود اینکه آن ها انگشت اتهام  را مستقیم به سوی باشگاه گرفته بودند اما با واکنشی از سوی باشگاه در دفاع از خود مواجه نشدند تا مجبور به صدور بیانیه دوم شوند.

عصر امروز جوابیه ای به صورت مشترک در صفحات مجازی هواداران تراکتور منتشر شد که در عنوان آن آمده است «پیرو اهانت های مسئولان باشگاه به هواداران». این بدین معنی است که هواداران تراکتور از رفتار های اخیر در تراکتور به شدت ناراحت و عصبانی بوده و در مقابله با این اقدامات اتحادی قوی دارند.

آنها در بیانیه خود عنوان کرده اند تنها خواسته اشان پاکسازی باشگاه از وجود سیستم فاسد دلالی است که در سال های گذشته در باشگاه وجود داشته و در پی آن کسب نتایج عجیب که باعث فوت هواداران شده است.

به نظر می رسد در این موقعیت حساس باشگاه باید با یک اقدام جهادی،  صدای هواداران را شنیده و به خواسته هایشان توجه کند. جایی که آنها دست به دامن مسئولان استانی و کشوری در نهاد های نظارتی، امنیتی و تصمیم گیر شده اند. این یعنی کارد دیگر به لب استخوان رسیده و بیش از این ادامه وضع موجود به صلاح نخواهد بود.

بر همگان واضح و مبرهن است که نماد و اعتباری که تراکتور امروز صاحب آن است مرهون و مدیون هواداران میلیونی خود بوده است و اکنون مدت هاست مالکان اصلی این باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برند. بلاتکلیفی عجیبی که اثرات اجتماعی بسیار مخربی داشته و زندگی میلیون ها عاشقی که با نام تراکتور زندگی می کنند را مختل کرده است. آنچه بر درد آنها می افزاید اینست ؛ علاوه بر این که آنها با بلاتکلیفی تیم خود دست و پنجه نرم می کنند از سویی دیگر موضع های باشگاه علیه آن ها نمکی بر زخم عمیقی ست که در سال های اخیر چشیده اند و قطعا مستحق این ناملایمتی ها  نیستند.

با وجود این که باشگاه تراکتور بیانیه اول هواداران را بی پاسخ گذاشته بود، باید منتظر ماند و دید آیا افزایش فشار و صدور بیانیه دوم نیز بر منوال گذشته بدون پاسخ باقی مانده یا این بار باشگاه تراکتور با تغییر رویه خود سعی در ایجاد یک آشتی بزرگ خواهد بود یا نه

کد خبر 982


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید