قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/04 11:00 | کد خبر : 985
پرونده یحیی امروز برای همیشه بسته می شود

آپدیت جدید از نیمکت تراکتور؛ امروز مهمتر از دیروز!

وضعیت نیمکت تیم تراکتور در حساس ترین برهه تیم بدون سرمربی مانده است و مدیران تیم با چالش بزرگی مواجه شده اند.

تراکتور,یحیی گل محمدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، وضعیت باشگاه تراکتور در دو هفته اخیر بسیار پرتنش و با حواشی فراوانی همراه بود. بیانیه های متقابل باشگاه و هواداران تا پروسه انتخاب سرمربی جدید این باشگاه را به سوژه داغ چند روز اخیر رسانه ها تبدیل کرده است.

گفته می شود مدیران تراکتور بعد از بررسی گزینه های مختلف برای ادامه فصل با یحیی گل محمدی به توافق اولیه دست یافته اند. حتی دیروز شایعاتی هم مطرح شد مبنی بر آن که آنها قصد دارند از کادرفنی جدیدشان پیش از تمرین رونمایی کنند که البته صحت نداشت.

تراکتوری ها بعد از عدم موفقیت در عملی کردن وعده اولشان – استخدام سرمربی خارجی سرشناس – و البته در سکوت کامل و به صورت مالک محور پروسه انتخاب سرمربی را پیش برده و از مصاحبه های غیرضروری مدیران دیگر هم کاستند تا بلکه سریع تر به هدفشان برسند؛ هدفی که به نظر می رسد با مربی داخلی به سرانجام برسد. حداقل تا این لحظه که شانس مربی ایرانی بالاتر از خارجی است.

طبق شنیده ها از منابع آگاه مسئولین جواب نهایی را امروز به باشگاه تراکتور خواهند داد، و باشگاه تراکتور در صورت رفع منع فعالیت یحیی از سرمربی جدید خود رونمایی خواهند کرد. در موارد مشابه همانند منع فعالیت جواد نکونام با پیگیری باشگاه استقلال مجوز فعالیت این مربی صادر شد و احتمال صدور مجوز برای یحیی گل محمدی امروز بیشتر است. در غیر این صورت باید دید پلن بعدی سرخ پوشان چه خواهد بود.

کد خبر 985


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید