قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/04 19:30 | کد خبر : 993

منابع خبری اطلاعات جدیدی از روند مذاکره تراکتور و یحیی می‌دهند و در این میان از یک گزینه مطرح آلمانی رونمایی شده که کلی سوال برانگیز است.

تراکتور,پاکو خمس,یحیی گل محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، همانطور که در ساعات گذشته اعلام کرده بودیم طبق اطلاعات موثق و به دست آمده از منابع نزدیک به باشگاه احتمال حضور یحیی گل محمدی در نیمکت تراکتور  کم رنگ شده و مسئولان باشگاه تاکنون با وجود رایزنی با مقامات استانی و کشوری نتوانسته اند موانع حضور یحیی در تراکتور را مرتفع سازند.

در این میان امروز صبح نام یک مربی سرشناس آلمانی یعنی یورگن کلینزمن در محافل خبری برای حضور  روی نیمکت تراکتور مطرح شد.این شایعه در حالی مطرح شد که مربیان خارجی بنابر دلایلی نمی‌توانند در ایران حضور یابند و یا حتی کمتر مربی در این مقطع بلبشوی تراکتور این ریسک را می‌پذیرد که سکان هدایت تی تی ها را برعهده گیرد.

احتمالا نام و برند بین‌المللی کلینزمن اغلب توجه هواداران تراکتور و فوتبال را به خود جلب کند اما با نگاهی به کارنامه وی می‌توان مشاهده کرد که این مربی تجربه آن چنانی در مقطع باشگاهی ندارد و بیشتر در عرصه تیم های ملی به عنوان سرمربی فعالیت کرده است.

کلینزمن با تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۰۶ که میزبان این رقابت ها بوده‌اند سوم شد و با آمریکا در کونکاکاف جام قهرمانی را کسب کرد و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ،با تیم ملی کره جنوبی در مرحله ۱/۱۶ حذف شد. او اخیرا در جام ملت های آسیا در مرحله ۱/۸ با شکست از عربستان از گردونه رقابت ها خارج شد تا حکم اخراج از سرمربی گری کره جنوبی برایش صادر شود.

اگر‌این شایعه صحت داشته باشد باید مشخص شود که هدف مدیران باشگاه تراکتور از جذب کلینزمن چیست و با کدام تجربه او در عرصه باشگاهی و در چه زمینه ای می‌خواهند از این آلمانی سرشناس استفاده کنند  علی الخصوص در باشگاه تراکتور که قطعا باید مدیران تیم  یک سری اهداف و چشم انداز از مربی مطرح خارجی داشته باشند.

کد خبر 993


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید